torsdag 7 juni 2007

Jag börjar blogga!

Varför inte? Det är enda tanken med den här bloggen än så länge, och vi får väl se hur det går. Jag tänkte fylla den med en blandning av vad som intresserar mig, saker som kommer upp utan någon speciell tanke eller prestationskrav. Det är därför jag kallar bloggen "Do Nothing Day" - innehållet är tänkt att representera vad som kan hända en dag när ingenting händer. En dag då man bara flyter runt och sysslar med sånt som egentligen inte behöver göras, men får därmed utrymme att tänka tankar och känna känslor som verkligen behöver tänkas och kännas. Det kanske blir en blandning av vad jag tycker är roligt och intressant, vackert och spännande.

1 kommentar:

k sa...

Vad kul att du också börjar blogga!!!
Do nothing är något som jag kanske borde lära mig mer!? Oerhört, enormt flitig är jag?? Men det är så mycket som vill ut!?? Skulle nog behövt ha en blogg i ett par år?? För att skriva om allt mellan himmel och jord.

Skönt om du tar det mer med ro! :-)

kram