torsdag 14 februari 2008

yttrandefrihet = rätten att mobba?

eller
skägg + bomb = yttrandefrihet?
eller
dagens "vi känner oss förtryckta av muslimer"-trams



Hm... ibland känns det som att hela världen är en enda stor lågstadieskolgård. Jag får säga vad jag vill till dig utan att du får slå mig! Hahahaha! Det är min rättighet och den tänker jag minsann utöva, för jag äger dig! Jag kan kalla din mamma för hora, jag kan säga att din gud är ful och har en bomb i skägget! Om du slår mig är du dum. Den enda reaktion jag accepterar från dig när jag mobbar dig är att du uppför dig som Ghandi och är en mycket mycket bättre och ädlare människa än jag! Om du reagerar på mina provokationer är du dum och intolerant mot intolerans! Hahaha!

SUCK!!! Kan ingen kalla på fröken så vi får slut på dom här barnsligheterna?

2 kommentarer:

k sa...

:-)

Har du sett Göran Greiders ledare "Muhammed och de självgoda liberalerna"???
http://www.dalademokraten.se/Opinion--Kultur/Ledare/Muhammed-och-de-sjalvgoda-liberalerna-/

Anja sa...

Nä, jag hade inte sett Göran Greiders ledare, tack för tipset! Och jag kan bara hålla med, makthavare som känner sig förtryckta litar jag inte på!